Post by terwiheleden on Feb 22, 2022 15:35:33 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Snowball.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Snowball.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder felpunkter ▞▞▞
▞▞▞ Snowball.io 2022 version ▞▞▞
Snowball.io მძაფრსიუჟეტიანი dha
detta brukade vara ett 5-stjärnigt spel. utvecklarna blev hungriga på pengar och förutom att bombardera dig med annonser för varje liten sak så tog de bort de 3 coolaste skinnen och gjorde dem till premiumartiklar istället för intjäningsobjekt som de var från början. spelet är roligt men det här är ett utmärkt exempel på hur du får dina spelare att avinstallera dina spel och säger åt dig att ta en lång promenad från en kort brygga. om du vill tjäna pengar på ditt arbete, gör det inte till en gratis nedladdning, backa och sikta på mikrotransaktioner
Älskar spelet, mycket bra kvalitet och kontroller... men vad är det med annonserna?!?! Minst en gång var femte match, men efter VARJE SPEL? Vilken skam..
Kontrollerna är hemska. Spelet är tråkigt och repetitivt. Mängden annonser är förolämpande. omedelbart avinstallera
Jättebra
dess bra spel
Det här spelet är bra, problemet är att det finns för många annonser om du tar bort några fler annonser och uppdaterar spelet. Jag kommer förmodligen överväga att ge dig fem stjärnor. Betan var inte lika bra men det är okej, det var bara en betaversion försöker och lyssna inte på negativiteten bra spel
Jag älskar den här appen men den är verkligen svår att vinna och när du försöker skriva ett namn kommer den ut tom också jag älskade den när den laddades ner men sedan fortsatte den att krascha och satte mig på min startskärm
Om du undrar varför du skulle kunna spela offline är det för att de inte är riktiga människor, de är bara datorrobotar. Det är bra att det bara knappt gillar glimtar. Jag skulle rekommendera att spela detta på en roadtrip.👍
Snowball.io Action qacr
Jag upptäckte att spelet blev tråkigt efter att jag fick det där skinnet. Spelet skickar också konstanta meddelanden så jag blockerade meddelanden. Spelet kommer att få din telefon att starta spelet om du inte spelar. Jag var tvungen att ta bort den.
Falsk multiplayer. Jag hatar att det poserar som att du spelar riktiga människor. falsk reklam och ren lögn. för lätt att slå bots och vinna 95 % av gångerna. lam. boo utvecklare.
Inte SÅ kul, men underhållande!! Om du vill spela detta på en dator utan mus, minns jag att du inte borde spela det. Det är svårt, men roligt. Jag gillar det här spelet. Bättre på en telefon eller surfplatta, dock. Kärlek från Minnie!!
Jag tycker det är jätteroligt men när jag fick en ny telefon så raderades data. Fast jag hade det gamla simkortet i. Snälla fixa så man kan logga in och skapa ett konto.
Jag älskar det här så mycket! Den har allt som håller mig underhållen, det blir mycket stress att bara slå ut folk med snöbollar! Och jag har sett andra klaga på annonserna, ja till alla er som klagar betala lite pengar eller slå på flygplansläget det är superenkelt! Fortsätt vara fantastisk och skapa fler spel
DET HÄR SPELET ÄR SÅ KUL! Jag blir aldrig uttråkad av det. Det finns inget de borde ändra eftersom det redan är perfekt! Lite för många annonser men det tar inte en evighet att stänga.
Spelen menade att vara snabba tävlingsmatcher. Spelet fungerar bra men det är så jäkla lätt. Allt är bots och det finns ett rankningssystem. (baserat på hur mycket du spelar lmao) inte värt en nedladdning
Så jag har försökt få jultomtens skinn i flera veckor och varje gång jag går till kvartsfinalen och vinner stängs spelet av och jag måste vänta på att turneringen går igen och samma sak händer. Jag använder en ipad.
Ett riktigt roligt spel men det tog ett tag att ladda ner så jag ska ge det fem stjärnor det är svårt för 4-åringar eftersom de är som 20-åringar där som förstör dig men jag förstör dem
Jag gav detta betyg 4 av 5 eftersom det bara finns många annonser och jag gillar inte att marken försvinner, det är bara inte det bästa men ett riktigt bra spel för mig.
Snowball.io Action kbth
Det här spelet är VERKLIGEN FANTASTISK. Jag är drottningen hela tiden och seger för mig. XD. det finns så många skinn. spela det, jag vågar dig. Men det har inget vänsystem, det skulle vara kul om alla mina vänner skulle spela med mig och vi skulle vara emot varandra och försöka vinna.
Jag gillar det här spelet men det finns ett fel, ibland när du är den enda personen på snön kommer du att gå i vattnet, men inte dö, du kan röra dig, men om du går bort från snön som finns i vattnet kommer att falla för alltid, men i rent vitt, och du kan bara se dig själv.
Det är ett bra spel men den nya uppdateringen är inte trevlig. Inte alla skulle köpa premium för ett skinn och innan var det en rang. Det är orättvist också eftersom jag väntade på att komma till den rangen och få en viss hud men gjorde jag NEJ för nu är det premium. om det ändrades skulle det vara ett bättre spel
Varje gång jag vinner eller förlorar (jag brukar förlora) dyker det upp en annons när jag trycker tillbaka jag loggade ut mig och när jag försöker komma tillbaka tar det en evighet 😡 det händer varje dag.
jag älskar det här spelet
Det är väldigt roligt, men de flesta ".io"-spel är online, men det här spelet är inte online av någon anledning. Om det var online skulle det vara mycket coolare.Det är ett väldigt roligt spel och det är beroendeframkallande att spela, men när du spelar är det så mycket som händer och det finns många tillägg. Sammantaget är det ett roligt spel.
Det här spelet är en stor bajs. Den har alldeles för många annonser, OCH den är såååååå laggy. Jag släpar alltid efter. Utmaningarna att låsa upp skins är också omöjliga med den fördröjning det här spelet har. 1 stjärna. Avinstallera.
Kära kreatörer, jag spelade turneringen och jag var på den sista omgången och det var en 1 mot 1 och om jag vann så skulle jag ha fått tomteskinnet men sedan uppstod ett fel min karaktär gick vidare och jag kunde inte flytta dem min karaktär känns utanför kartan så jag tittar och annonserar för att få tillbaka mitt liv och min karaktär flyttade på sig själv igen och känns utanför kartan men jag betygsätter fortfarande detta fem stjärnor och jag hoppas att jag kan få tomteskinn
Fake multiplayer är lätt att upptäcka omedelbart, du kan ta bort annonser med flygplansläge och det är den enda anledningen till att jag inte ger en 1
Mech Arena: Robot Showdown Екшън yal
Det var hemskt. Varje gång jag dog gjorde det en reklam. Dessutom dök den upp på min skärm och sa: VI VET VAR DU BOR!!! Som varför i helvete stod det så? Nu är jag bara rädd och REKOMMENDERAR INTE LADDA NED DETTA SPEL!!!!!!
det är superkul att gå och prova
Sabla
Jag älskar det!! Jag skulle inte säga 3 eller 2 eller 1 eller ens 4 stjärnor, jag skulle säga 5 stjärnor bc det är så roligt och jag är nästan klar med det och jag har precis skaffat en ny spelenhet och jag ska ladda ner den här också
Det är roligt i cirka 10 minuter, sedan blir det gammalt. Spelet varar ca 2 minuter topp, sedan har du 2 minuter med annonser.
Det här spelet är roligt men har problem. Det är verkligen missvisande att få dig att tro att du spelar mot andra spelare när det egentligen bara är bots som rör sig i kvadratiska mönster och är ganska lätta att slå. Spelet är dock roligt och jag gillade fortfarande att spela det. blev bara tråkigt med hur lättslagen botarna är. Som redan nämnt finns det många annonser. Efter varje match kommer det att finnas en annons.
Riktigt bra app och ja e kingen på spelet. Om någon kommer in i samma match som "Innocents" så e det ja!
Det här spelet förtjänar definitivt 5 stjärnor! Snowball.io är som min go to game, jag gillar verkligen att spela det. Dessutom gillar jag hur ni designar unika, kreativa, fåniga skal. Det gör verkligen spelet mer spelbart och så det blir inte lätt tråkigt!!
Jag hatar att de ändringar som gjorts och att skinnen jag redan låst upp nu placeras bakom en betalvägg. alla rangikoner ser likadana ut förutom ett nummer istället för de olika där tidigare. radera spel.
Det är kul
Jag betalade $2,99 för inga annonser men när jag installerade om appen har jag annonser igen. När jag klickar på knappen "inga annonser" händer ingenting. Jag mailade deras angivna e-postadress om detta men fick inget svar... Jag känner att jag har blivit lurad på mina pengar och kan inte fatta att de har ett veckoprenumerationsalternativ på $4,99 för den här appen...
Spelet är bra trots bristerna men kanske prova att göra en lobby av typen multiplayer att spela med vänner och kanske unika spellägen som king of the hill, snabbare växande snöbollar något nytt eftersom spelet kan kännas lite platt om du spelar det för för länge
Det här spelet är GARBAGE. Det fortsätter att släpa, och jag dödade mig i semifinalen i den frickin Santa Claus skin-turneringen. FIXA DETTA ELLER SPELAR JAG INTE NÅGONSIN IGEN. Och jag gillar det här spelet, sp tack. Fixa det.
Bl
Bra men inte multi-player
veru buggy. en del av skärmen försvinner alltid och blir svart.